Thursday, October 3, 2013

Update progress segmen bersama alya

Assalamualaikum..

Petang ini nak share sedikit progress illustration untuk segmen alya jom tgk  agak-agak ni siapa punya ye?harap bersama ye semua dah siap semua baru alya email skli gus..bagi yang tak hantar lagi sila hantr cepat ye sekiranya 1mggu dari sekarang tiada pic alya tak akan teruskan illustration yang belum hantar pic ye..

Illustrasi kat bawah ni pun xsiap sepenunya lagi, ini adalah beberapa yg dah siap lakaran...



3 comments:

★Nurul Nadhirah Norsalim★ said...

yang bawah sekali macam kenai, hehe :)

✿✿PuTri BlOggER✿✿ said...

salam kenalan ,suke tgk blog akk cantik, ase nk tempah jew pic comei2 akk, hehee senang2 singgah lah blog sy yg tk seberepe tuuu, sala. kenalan kak, jgn luper folow hehheeh

Nur Aliya Balqis said...

nadhirah mestilh kenal ye dak..:-)

putri salam perkenalan jugak, terima kasih blog putri pun cantik ..nak tempah boleh ajae,xde hal.huhu

 
Template Edited by Alya Balqis Studio All Right Reserved © 25/12/2013