Sunday, January 6, 2013

Art Trade with NURUL HANANI

Asaalamulaikum w.b.t

Kesibukkan melanda diri, tapi masih sempat ber art trade dengan Nurul Hanani. Lagi tiga minggu mau cuti habis praktikal tak sabar saat tu.(^_^)..

Ok kat bawah ni doodle dari Nurul ye,jom tengok ni art trade dia yang pertama kalu tak salah. Apa-apa pun comey tau dia buat.Layannn...
Comeykan ni untuk saya je nak sila TEKAN SINI untuk ke blog nurul.


Ni pula dari Alya ye maaf ler buruk sangat2 kali ni masih bertatih guna tablet.
 P/S Penaja: Tiada masa untuk update panjang-panjang.

4 comments:

Cik Jari Manis said...

art trade pertama rupanya...serasa nak jugak buat art trade dgn akak...tpi tunggula tgn ni dah pandai lukis2 doodle hihi!

timm_bill said...

wa..dia stat guna tablet bawu dah..hi3..

 
Template Edited by Alya Balqis Studio All Right Reserved © 25/12/2013