Tuesday, January 1, 2013

Kakak angkat VS Adik angkat

Assalamualaikum w.b.t


 P/S Penaja: Abaikan lukisan dan tulisan buruk tu..ngek3.....ada sesiapa pernah jadi macam ni atau buat macam ni?share sikit.

10 comments:

Nieyxzha Hassan said...

mase sekolah dulu pemes jugak angkat-mengangkat ni..biasenye adik angkat target yang kulit putih melepak..comel..

✿A I N A A✿ said...

hahaha ena ni jenis macam budak tu.. tapi adik angkat boleh je.. tapi perempuan shja.. ngeee

Reiko Masashi said...

zman2 skolah mmg byk ni tp xmnat sbb adk2 dkt rmah pn xlarat nk angkat :))

Nur Aliya Balqis said...

zaman kecik2 dlu byk sgt adik angkat,kak angkat ni..huhuhu..tpi emg tak minat..:-)

Nurul Aini said...

hehe..dulu zaman sekolah memang sangat famous angkat mengangkat ni.. tapi saya tak masuk campur sangat, ad pun akak2 yang rapat je.

Nur Aliya Balqis said...

samalah tak minat pun..tapi ada je tanya mcm tu..aishh..

Miss Uni said...

Zmn skol dulu, yg istimewa jd adik angkat ialah kite akan dpt bnyk hadiah dr akak angkat. Tp, sy x la brangkat2 pun. Sama mcm awk. Sy dah ada akak kandung. Lebih istimewa kot.

Nur Aliya Balqis said...

@Miss Uni
tulah kak kandung dah ada..huhuhu.

★ Nurul Nadhirah Norsalim ★ said...

xpenah lagi jadi cmnie, Alhamdulillah :)

Nur Aliya Balqis said...

@★ Nurul Nadhirah Norsalim ★
beselah dlu2 sek bese rr benda mcm ni..skrg ni je rasanya kurg/dah xde kan..

 
Template Edited by Alya Balqis Studio All Right Reserved © 25/12/2013