Monday, December 23, 2013

Rumah kita ada Snow lah





Sihat semua reader?Percaya tak kalau alya cakap kat rumah ada snow?Aikkk bukan duduk malaysia ke asal ada snow kan? yes i'm malaysian citizen, not korea or Us..ok.

Betullah tak tipu korang tau rumah kita ada salji tak caya tengok pic kat bawah hah...




Betulkan? siap pegang lagi salji tu...wauu sejuk gigil..



Mesti ada yang tak puas hati lagikan?Nak kata pergi shah alam main salji kat rumah 4musim mmg tak pernah lah pergi, tulah masa kawan-kawan pergi hari tu tak join...hohoho. takpe rumah kita dah ada salji sendri...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>....<
=

Sebenarnya-benarnya inilah salji yang dimaksudkan tau..

|
|
|
|
|
PETI SEJUK

|
|
|
|
|




ala yang dekat letak ais tu hah..jangan cakap tak tau sudah,nampak sangat tak pernh pergi dapur..hihi

Apa motif main ais tukan?yelah ais dah tebal sangat macam apa dah nak jadi gua dah, nak-nak sekarang musim hujan makin bertambah tebal plak jadinya,padahal baru je cuci peti ni.


Duk bersih-bersih peti ada jugak budak comel temankan hah,elok-elok tidur dengan je tuan dia pergi dapur semua lari ikut...
rajin nak tolong biar tak membantu pun..

Yang ni plak tolong jilat badan sendirilah

Budak ni tolong jaga luar jendela dari musuh..hihihi



Nak main salji?korang ambillah ais dalam peti yang dekat tepi2 tu main puas-puas ye..hohoho..

2 comments:

cik violet said...

kih2. omel umah ade salji ;p

Nur Aliya Balqis said...

@cik violet
Bukan selalu dapat main salji ye...nak main sangat ambik tepi ais dalam peti buat main..huhu

 
Template Edited by Alya Balqis Studio All Right Reserved © 25/12/2013