Tuesday, January 15, 2013

Lagi 2000 kuata domain dot my secara percuma?

Assalamualaikum w.b.t

Pagi semua mesti semua sibukkan? Ni nak share sedikit berita yang mungkin ada antara korang berminat nak cuba. Tadi baru je buka email tengok dapat email dari Asiahost iaitu web register domain yang saya dapat free dari kak innanie sebelum ini yang berdot my.Email ni dah dihantar semalam pagi ni baru buka tengok. Nak tau apa beritanya jom baca kat bawah ni.

Perhatian kepada pelanggan Asiahost, Kami amat berterima kasih keatas tempahan anda terhadap domain .my, sekali lagi kami ingin meminta maaf keatas tempahan yang diproses lewat kerana kami menerima terlalu banyak tempahan yang tidak menepati syarat utama dari pihak .my DOMAIN REGISTRY.
Kami berbesar hati ingin memaklumkan bahawa kami telah menerima lanjutan dari progam yang kami laksanakan sebelum ini sebanyak 1500 kuata domain yang berakhir dengan .my. kali ini kami akan memberikan lagi 2000 kuata secara percuma kepada mana-mana warga Malaysia yang berumur 18 sehingga 45 tahun terutama kepada blogger di Malaysia.
Kami ingin meminta pertolongan dari anda untuk menyebarkan berita gembira ini kepada semua warga blogger di Malaysia. Anda perlu sebarkan maklumat ini di halaman blog anda untuk membantu blogger lain mendapat peluang besar ini. Untuk maklumat anda, domain .my dijual dipasaran dengan harga RM120.00 dan dalam progam yang dianjurkan oleh 1MYID ini anda hanya perlu membayar yuran tahunan pada tahun ke-2 dan tahun seterusnya RM20.00 sahaja.

Maklumat Penting : domain ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 – 45 tahun sahaja. Sila isikan nama penuh seperti didalam kad pengenalan. Segala maklumat yang meragukan dan tidak menepati syarat serta tidak padan daripada maklumat dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tidak akan di proses. Proses tempahan akan mengambil masa yang sedikit lama bergantung jumlah pendaftaran. Domain yang didaftar tetap akan diberi secara percuma. Sila gunakan promotion code "belia"
Sila tekan PIC untuk tumbesaran berganda.
UPDATE: 
 Ni email yang saya tanya dari pihak mereka, nak daftar domain ni sama je macam yang dekat blog kak innanie yang berbeza hnya promotion code tu ye tengok dekat atas yang berhighligt purple ye. 
Bagi yang nak daftar tu boleh rujuk SINI

P/S Penaja:Sekiranya nak lagi kepastian sila email mereka support@asiahost.cc.

10 comments:

Unknown said...

Dapat jugak emel ni semalam

Unknown said...

jom sebarkan kepada mereka yg lain..huhuhu..

cik jari manis said...

laa..apa benda sebenarnya ni? selalu jugak tgok..tpi ntah apa -..- ??? (BLANK)

Unknown said...

@Cik Jari Manis
ni untuk sape yg berminat nak domain dot my free mcm yg sebelum ni ada kak innanie bagi tu..cuma tukat promotion code je..lps 1thun byrn hnya 20rggt..:-)

Unknown said...

Alya, tlg sebarkan ek cara daftar domain yg terbaru sebeb promotin code dah lain . .

http://www.maileyjayley.my/2013/01/cara-cara-daftar-domain-dot-my.html

Dayang Deno said...

oo... ada bayaran juga ya...

Unknown said...

deno ada bayaran tapi mutah sikitlah dari yg asal 120..kita byr 20rggt je.

Unknown said...

kak kira x phmler dh byk tngok tuto pon x phm -_-

 
Template Edited by Alya Balqis Studio All Right Reserved © 25/12/2013