Thursday, December 27, 2012

Review Tempahan Header

Assalamualaikum w.b.t

Malam-malam baru dapat update entri baru ye,siang sibuk ja(yeke??hehehe). Ok lah sebenarnya tak tau nak cerita pe jadi kalian layan jelah pe yang ada kat bawah ni malas nak cerita pepanjang nanti ngantuk lak..

Apa ni ye?
Ni tempahan salah seorang budak comel nama tak leh kasi tau lagi,surprise sikit ye,sikit jelah. Ni pun mungkin ada tambahan lagi ye.

P/S Penaja:Sesiapa yang berminat menempah doodle boleh ke sini atau ke sini.

6 comments:

Busyra Bt Takiyudin said...

wah,, bestla ada yg mnempah.. btw cntik pokok tu,.. :)

deno said...

rezeki tuuu... tak sbr nak tengok siap nanti :)

Diya Sesame said...

hai.jom join :)
http://diyasesame.blogspot.com/2012/12/segmen-free-gifs-from-diya-sesame.html

 
Template Edited by Alya Balqis Studio All Right Reserved © 25/12/2013