Thursday, December 13, 2012

Art Trade


Assalamualaikum w.b.t. 

ok lah ni kali pertama lancarkan art trade...jadinya tak arif sangat dalam hal-hal mcm ni kalau ada salah bgtau lah ye..Ada sesiapa yg berminat berArt trade bersama Alya Balqis Studio sila komen dekat post ni atau fb page...art yang anda buat untuk saya blh inbox dekat fb ye,untuk kalian nnti dah siap saya inbox gak p/s: Selamat berkenalan semua..:-)

syarat-syarat penyertaan:
  • Seorang warganegara Malaysia yang sah
  • Berumur... dan keatas
  • Lelaki/perempuan sahaja
  • pandai menulis/melukis tak kira apa sekali pun
  • yang paling penting tidak meNIRU/menCOPY @ yang sewaktu dengannya
  • karya sah/original dari anda sahaja diterima 



Doodle biskot cikot dekat blognya sangat cool ok sempoi ja. Handmade bukan mousemade..
ok lah ni doodle dari saya dari sana belum dapat lagi. Simple dari Alya Balqis Studio.


Ni doodle dari munirah comelkan..hijau gitu sesuai untuk blog ni yang semestinya bertemakan hijau untuk alam semestar..:-)

kali ni doodle untuk munirah plak dia dah berapa hari dah buat doodlenya..malam ni baru lah dapat siapkan doodle untuk munirah. Semua doodle dia comel2 ada style yang tersendiri .Comel,comel,comel(versi upin & ipin)...huhuhu..jadinya ini untuk anda yg bernama Munirah Mohd Rizal.
3) Cikgu Ma

Ni doodle dari cikgu Ma comel je kan nak-nak tang mata tu cantik kot..tak reti nak buat mata macam tu.
From me insyallah  tomorrow night will be finish(skeaping sebentar).
Akhirnya siap gak doodle art trade dengan cikgu ma..tak tau nak warna apa,main belasah ja...harap cikgu ma suka ye.. :-)

4)  Munirah
 
Malam ni 18/12/2012 dapat doodle comel dari munirah lak.. Sweetkan hijau gitu dalam epal okiess jangan jelous tau ni saya punya nak pe art trade dengan munirah k p klik link nama kat atas tau. Ok tunggu balas dari pihak sini lak..(^_^).


 Waaa saya dapat lagi satu doodle malam ni  silap pagi ni 12.24 pagi(19/12/2012) doodle kali ni dari si adik miera kita hah special tau doodle ni hijau dengan merah okay jangan jelous lagi ya.Bukan senang nak jadi senang means bukan senang nak lukis doodle ni tau siap kaler-kaler bagai chumel okiess. T.kasih ye..
Dapat lagi doodle malam ni untuk kali ke tiga dari cik adik manis kira.Sweet je matanyakan..Yang paling penting saya dapat warna hijau lagi..hohoho..T.kasih kira








1 comment:

Unknown said...

nak art trade jugak boleh?

http://munirah-serupasama.blogspot.com

 
Template Edited by Alya Balqis Studio All Right Reserved © 25/12/2013